Mello-tagg!

Tja bloggen!

Jag tänkte att vi skulle ta och prata om det här med min usla självdisciplin.
Sen tänkte jag om. Hur kul är det liksom?

Vad som däremot är SKITKUL, är att jag imorgon klockan 05.06 åker mot hufvudstaden för att jobba på MELLO. Du hörde rätt. Jag, Cecilia Karolina Träff, ska vara Sundsvalls Tidnings videoreporter under finaldagarna för Mello 2013 på Friends Arena. Det är galet stort, och något som jag inte ens kunnat drömma om (eller jo, det gjorde jag) när jag var på min första Mello 2006.

Så här såg det ut då:mellofluff

Jag har precis fått min Nokia 3310a pimpad i äkta schlagerkostym; rosa fluff. Bredvid mig sitter Susanne och är något mindre exalterad. Jag tror att Fluffy (ja, det var vad min kära telefon hette efter denna kväll) gör någon slags dans när den här bilden tas. Jag är inte säker.

I dag har jag ledigt eftersom jag kommer jobba tokmycket i helgen. Henrik och jag tog en “mysig” skidtur på sjön innan. Det var inte så mysigt att åka längdskidor för första gången på en så där 19 år, jag hade noll balans och det blåste storm. Dålig kombo. Fick inte ens någon motion. Så kan det va!

 

Leave a comment